0553 315 45 08
trendefr
trendefr
Sosyal Medya Hesaplarımız

Google Coati Algoritması nedir?

26 Kasım 2022
414 kez görüntülendi

Google Coati

Google Coati, 2011 yılında piyasaya sürülen Google Panda algoritmasının bir parçasıdır. Google Panda algoritması web sitelerine bakar ve içeriklerini kalitesine göre puanlandırır. Düşük kaliteli içeriğe sahip web siteleri Panda tarafından filtrelenir.

 

Ziyaretçileri çekmek için clickbait kullanan veya örneğin reklam / içerik oranı yüksek olan içerik, düşük kaliteli olarak kabul edilir. Web sitenizin Google arama sonuçları sayfalarında iyi sıralanabilmesi için Google Panda’yı geçmesi gerekir.

Panda Algoritmasını Hatırlayalım

Öncelikle Panda Algoritması nedir onu bir hatırlayalım web sitenizdeki içeriklerin kalitesine göre, sizi sınıflandırıp, arama motorunda kullanıcı karşısına çıkaran bir tür algoritmadır. Bu algoritma milyonlarca siteyi, sıralamadan düşürmüş hatta sıralamadan kaybetmiştir.

 

Web sitelerini kalite açısından tarayan, onlara bakan ve içeriklerini kalitesine göre puanlayan bir filtredir. Düşük kaliteli içeriğe sahip web siteleri Panda tarafından filtrelenir. Google Panda algoritması web sitelerine bakar ve içeriklerini kalitesine göre puanlandırır. Google Panda algoritması web sitelerine bakar ve içeriklerini kalitesine göre puanlandırır.

 

Panda algoritması Şubat 2011‘de başlatıldı ve arama sonuçlarının yaklaşık% 12’sini etkiliyor. Bu, arama sonuçlarında görünen düşük kaliteli sitelerin sayısını azaltmak içindir.Düşük kaliteli içeriğe sahip web siteleri Panda tarafından filtrelenir. Panda filtresinde, düşük kaliteli içeriğe sahip web siteleri filtrelenir. Bu filtre, sığ veya kullanışsız içeriğe, düşük kaliteli bağlantılara ve düşük kaliteli görüntülere sahip siteleri filtrelemek için tasarlanmıştır. Ayrıca tekrarlayan veya orijinal olmayan siteleri de filtreler.

Clickbait Kullanmayın

Ziyaretçileri çekmek için clickbait kullanan veya örneğin reklam / içerik oranı yüksek olan içerik, düşük kaliteli olarak kabul edilir. Algoritma ayrıca, ziyaretçileri çekmek için clickbait kullanan veya yüksek bir reklam-içerik oranına sahip içeriği de belirleyecektir (örneğin, sitenizin çoğunluğu reklamlarla doluysa).Okuyucularınız için değerli bilgiler sağlamaya odaklanarak bunu önleyebilirsiniz. Kimin için yazdığınız ve sizden neye ihtiyaçları olduğu konusunda net olun.

Beklenenden daha ayrıntılı bir şekilde yazarsanız, insanların bunu paylaşma olasılığı daha yüksektir, çünkü bundan değerli bir şey elde ediyormuş gibi hissederler – ayrıca, Google sitelerin böyle olmasını ister!

Coatı’nin nasıl çalıştığı ve sitenizin arama sonuçlarında daha üst sıralarda yer almasına nasıl yardımcı olabileceği hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız, buraya gidin. Web sitenizin Google arama sonuçları sayfalarında iyi sıralanabilmesi için Google Panda’yı geçmesi gerekir. Panda, Google’ın algoritmasının bir parçasıdır ve düşük kaliteli içeriğe sahip web sitelerini filtrelemek için tasarlanmıştır. Ziyaretçileri çekmek için clickbait başlıkları kullanan veya reklam / içerik oranı yüksek olan web siteleri, Panda algoritması tarafından düşük kaliteli olarak kabul edilebilir ve Google arama sonuçları sayfalarında o kadar üst sıralarda yer almaz.

 

Google Coati, Google Panda algoritmasının bir parçasıdır.

 

Google Panda algoritması web sitelerine bakar ve içeriklerini kalitesine göre puanlandırır. Düşük kaliteli içeriğe sahip web siteleri Panda tarafından filtrelenir. Ziyaretçileri çekmek için clickbait kullanan veya örneğin reklam / içerik oranı yüksek olan içerik, düşük kaliteli olarak kabul edilir. Web sitenizin Google arama sonuçları sayfalarında iyi sıralanabilmesi için Google Panda’yı geçmesi gerekir.

 

Neler Yapmalıyız?

  1. Öncelikle web sitesindeki bütün içerikleri kontrol edip, Dublicate İçerik yani içeriklerin başlıkları dahilinde birbirinin aynısı olan içerikleri mümkün olduğu kadar azaltmalı,
  2. Web sitenizdeki copya içeriklerin tamamını yok etmeli yada web sitenizin açılma hızını ona göre optimize etmeli
  3. Tüm Sayfa hızından ziyade URL’lerin açılma hızını kontrol altına almalı,
  4. Aldığınız backlinklerin spam değerlerini kontrol edip, gerekirse onları disallow etmeli.
  5. Title başlık ve meta ayarlarını gerekirse optimize etmelisiniz

Danışmanlık için Bizimle İletişime Geçin

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Ziyaretçilerimiz tarafından yapılan yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZIN

Bu konu hakkındaki görüşünüzü belirtmek ister misiniz?

[single_loop]